درباره نرم‌افزار

نرم‌افزار ساشا یک نرم‌افزار حسابرسی کاربران Dialin User تماما فارسی و ایرانی بوده و برای مدیریت انواع سرویس‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد

این نرم افزار دارای گواهی ثبت در مرکز توسعه فناوری‌اطلاعات‌‌و‌ رسانه‌های‌دیجیتال و گواهی تایید فنی از
شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد

امکانات مورد نیاز جهت راه‌اندازی
سیستم عامل‌های مورد پشتیبانی: Windows  ۷ – ۸ – ۸٫۱ – ۲۰۰۸ – ۲۰۱۲
پایگاه داده مورد نباز: SQL Server 2008 Express R2-SP3 و بالاتر – DotNet Framwork 4.5 و بالاتر
نکته: برای استفاده از نسخه‌های اکسپرس پروتکل TCP در تنظیمات SQL Configuration می‌بایست فعال شده باشد

استفاده از این نرم‌افزار تا حداکثر ۵ کاربر همزمان رایگان بوده و توسعه آن بنا به درخواست کاربران بصورت رایگان صورت می‌پذیرد

نصب و بروزرسانی سریع و آسان نرم افزار

  • عدم وابستگی License به سخت افزار ، و سهولت در تعویض سخت افزار
  • عدم وابستگی به شرکت جهت جا به جایی سرور، نصب و بروزرسانی نرم افزار
  • سهولت انتقال کاربران از هر برنامه حسابداری اینترنت دیگر، به نرم افزار. (NTTacPlus, SibServer, Excel Import)
  • توزیع کاربران مراکز مختلف بر روی سرورهای متفاوت در صورت ترافیک بالای کاربران

امکانات کلی نرم افزار

  • حسابداری سرویس های ADSL, Wireless, DialUp به صورت یکپارچه
  • پشتیبانی از سرویس تفکیک ترافیک و اعمال تخفیف بر اساس IP در روتر میکروتیک Mikrotik ISG
  • پشتیبانی از Windows Integrated Authentication بر روی پنل کاربری و Mikrotik Hotspot
  • امکان تعریف اعتبارسنجی خارجی برای تایید اطلاعات کاربر با استفاده از تابع خارجی
    (قابل استفاده در سامانه سیدا ۴، سیدا (مروارید) و سایر سامانه های مبتی برای SQL Server , Oracle , Custom Soap)
  • امکان ایجاد انواع کارت شارژ (ریالی، زمانی، حجمی)
  • امکان ثبت نام برخط با قابلیت فعال سازی توسط پست‌الکترونیک و پیامک (مدت اعتبار فعال سازی یک روز)
  • قابلیت تعریف بات (روبات) در تلگرام و امکان اتصال آن به سیستم برای دریافت گزارش کارکرد و ارسال پیام به کاربران
  • امکان تعیین گزینه‌های مورد نیاز در ثبت نام برخط
  • اعتبارسنجی هوشمند توسط نشانی مک برای HotSpot
  • قابلیت اتصال به سرور‌های پست الکترونیک مختلف
  • قابلیت اتصال به سرور‌های ارسال پیام‌کوتاه مختلف
  • قابلیت اتصال به GSM مودم
  • امکان تعریف تخفیف های مختلف برای کاربر و گروه
  • پشتیبانی از سرویس IN
  • شماره‌گیر اختصاصی برای شما (Custom Dialer)
    امکانات این شماره‌گیر:
    ۱- تعریف کانکشن‌های مورد نیاز سازمان در یک فایل EXE
    ۲- ثبت نام کاربری و اسم‌رمز در فایل و تعیین عدم امکان تغییر توسط کاربر
    ۳- تغییر لوگوی بالای شماره‌گیر
    ۴- مشاهده اطلاعات اعتبارکاربر بعد از اتصال
    ۵- مشاهده اطلاعات اتصال و سرعت ارسال / دریافت
    ۶- تغییر پوسته
    ۷- افزودن روت های سفارشی در شرایط مختلف Gateway
  • پشتیبانی از تلفن گویا(اعلام مانده اعتبار به کاربر
  • قابلیت تعریف سرور‌های دسترسی مختلف
  • ﭘشتیبانی از ﭘروتکل های  CHAP , PAP , MSCHAP , MSCHAP2 , EAP-MSChapv2
  • پشتیبانی از Dynamic Queue بر اساس API و Coa
  • تنظیم پهنای باند کاربران درساعات مختلف شبانه روز به صورت خودکار
  • تعیین نحوه عملکرد برنامه نسبت به کاربرانی که اعتبار آنها به اتمام رسیده است
  • Export کردن کلیه گزارشات برنامه به فرمت Excel
  • پشتیبانی از تعداد نامحدود کاربر (تست شده با ۱۲۰۰ کاربر روی خط همزمان)
  • چک کردن Load سیستم
  • جلوگیری از حمله Password های نامعتبر
  • دارای کلمه عبور مخصوص فرزند و امکان تعیین ساعات مجاز اتصال
  • سیستم ایجاد و حذف کارت اینترنت بصورت گروهی
  • حذف کاربر تکراری برخط بصورت خودکار (مناسب برای شبکه‌های دارای قطعی بین اکانتینگ و روتر)
  • تعریف شرایط اعمال برای پارامترهای Radius در زمان ارتباط
  • ثبت وضعیت دایری خطوط ADSL و همچنین گزارش‌های مختلف
  • امکان مشاهده سرعت ارسال و دریافت لحظه ای کاربران (میکروتیک)
  • امکان مشاهده ترافیک کاربران بصورت آنلاین (IP هایی که کاربر با آنان در ارتباط بوده و همچنین آدرس صفحات وب که مشاهده نموده است) با استفاده از NetFlow  و P.r.o.x.y و PacketSniffer
  • امکان تعریف تجهیزات شبکه، محل استقرار آنها و همچنین گروه‌بندی آنها برای دریافت اطلاعات Snmp همانند نرم افزار PRTG
  • امکان تعریف سایت‌ها و آی‌پی های رایگان و یا با درصد مشخص تخفیف برای کاربران
  • امکان بایگانی مدارک (سرویس‌دهنده، مشتری، کاربر) با قابلیت اسکن
  • امکان تعریف شارژ خودکار (با امکان تعریف شروط مختلف و عملیات‌های مختلف)
  • امکان ثبت اطلاعات ترافیک تمامی کاربران (تاریخچه سرعت ارسال و دریافت توسط SNMP)
  • قابلیت تعریف بسته‌های حجمی و زمانی دارای تاریخ انقضاء برای سرویس
  • قابلیت تعریف مالیات بر ارزش افزوده در سرویس
  • دفترچه تلفن داخلی
  • سیستم کنترل SQL CPU Load برای جلوگیری از بار اضافه بر روی سرور
  • پشتیبانی از Principal در تغییر اسم رمز دامنه (تحت وب)

انواع روش پرداخت

  • ثبت پرداخت‌های دستی با جزئیات: اطلاعات فیش، چک، پرداخت POS
  • Online (بانک سامان، بانک پارسیان، بانک اقتصاد نوین، بانک ملی، بانک ملت، زرین‌پال ،پارس‌پال، پیلاین)
  • ارسال پیامک برای اپراتور ، مشتری ، کاربر
  • افزودن قابلیتهای سفارشی به نرم افزار

امکانات ویژه Accounting

  • اتصال کاربران LAN/WLAN توسط تکنیکهای :
    • VPN PPTP (شناسائی کاربر از طریق Username و Password)
    • Persistent LAN(شناسائی کاربر از طریق IP Address و Mac Address)
  • محدود کردن زمانی و حجمی
  • اعمال محدودیت های حجمی و زمانی دوره ای :
  • روزانه (به عنوان نمونه روزی یک ساعت و/یا روزی ۳۰۰ مگا بایت)
  • هفتگی (به عنوان نمونه هفته ای ۱۰ ساعت و/یا هفته ای ۱ گیگابایت حجم ارسال و دریافت اطلاعات)
  • ماهیانه (به عنوان نمونه ماهیانه ۴۰ ساعت و/یا ماهیانه ۳ گیگابایت حجم ارسال و دریافت اطلاعات)
  • تنظیم IP اختصاصی برای کاربران
  • محدود کردن اتصال کاربران LAN از یک MAC Address و IP Address
  • گزارش گیری و جستجوی کاربران بر اساس MAC Address و IP Address
  • تهیه Blacklist از لیست MAC آدرس ها
  • اختصاص یک محدوده IP به یک گروه از کاربران با استفاده از Framed-Pool
  • قطع اتصال کاربرانی که بروزرسانی نشده اند
  • تعریف اعتبار حجمی ، زمانی و ریالی در سه سطح سرویس دهنده، اپراتور و کاربر

امکانات ویژه مدیریت پهنای باند

  • محدود کردن سرعت کاربران با ارسال دستورات Mikrotik RateLimit
  • ایجاد محدودیت پهنای باند در روتر با استفاده از تغییر Framed-Pool

ایجاد شرکت‌های زیرمجموعه

  • تعریف تعداد نامحدود شرکت‌ها
  • محدود کردن دسترسی هر مرکز به کاربران خودش
  • امکان تعریف سرویس‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت برای هر شرکت و اجبار در استفاده از سرویس‌های تعیین شده
  • محدود کردن تعداد مشترکین Online هر شرکت
  • محدود کردن تعداد مشترکین Online هر سرور دسترسی
  • نمایش مشترکین Online به تفکیک هر شرکت
  • بستن حساب یک شرکت و مشترکین آن
  • بستن حساب یک سرور دسترسی و مشترکین آن
  • نمایش نمودار مشترکین Online به تفکیک هر شرکت و …
  • درون ریزی کاربران از فایل اکسل

تعریف اپراتورهای مختلف برای شرکت‌ها

  • تعیین سطح دسترسی برای عملکرد اپراتور‌ها
  • امکان تعیین محدودیت زمانی، حجمی و ریالی ، همچنین تعریف بازه‌‌ی اتصال برای کاربران یک اپراتور
  • قابلیت تعریف انواع اپراتور با سطوح دسترسی های مختلف
  • ارائه گزارش از جزئیات عملکرد مدیران ، اپراتورها در برنامه و یا برروی مشترکین آنان

امکانات نظارتی (Monitoring)

  • گزارش کاربران روی خط
  • ارائه گزارشات متنوع و مفید از کاربران روی خط، همراه با جزئیات اتصال همانند Caller IDو MAC Address
  • قطع اتصال کاربران روی خط به صورت تکی و گروهی
  • مشاهده تعداد کاربران روی خط در یک بازه زمانی خاص
  • نمایش نمودار تعداد کاربران روی خط به تفکیک هر یک از شرکت‌ها و سرور‌های دسترسی مختلف
  • فیلتر کردن لیست کاربران روی خط، براساس پارامترهای مختلف همانند حروف اول Username، ISP، RAS، آدرس فیزیکی
  • نمایش کاربران روی خط به تفکیک هر سرویس (سرویس DialUp، Wireless، ADSL،IN …)
  • امکان مشاهده دلیل عدم اتصال کاربران و یا قطع شدن کاربر از روی خط
  • مشاهده گزارش کارکرد هر یک از کاربران رایگان و غیر رایگان
  • کنسول گزارش اتصالات
  • مشاهده ترافیک لحظه‌ای و تاریخچه سرعت ارسال و دریافت کاربر

گزارشات مدیریتی

  • گزارش کلی از وضعیت سیستم در یک صفحه در بازه های زمانی روز، هفته و یا ماه، شامل گزارش مصرف اعتبار ریالی و یا حجمی به تفکیک هر مرکز، RAS، گروه و یا هر سرویس.
  • گزارش از جزئیات عملکرد اپراتورها و نمایندگان فروش در برنامه (گزارش از جزئی ترین تغییرات در مشخصات کاربران و یا سرویس ها که توسط آنها انجام می شود)
  • گزارش مشترکین (براساس Caller ID یا Username) که بیشترین استفاده را داشته اند (به عنوان نمونه برای آنها تخفیف ویژه در نظر گرفته و یا کارت جایزه به آنها اهدا کنید)
  • گزارش کارت ها و یا کاربرانی که در یک بازه زمانی ساخته شده اند
  • گزارش از میزان اتصالات موفق و ناموفق
  • گزارش جزئیات اتصالات کاربران در یک بازه زمانی دلخواه

گزارشات مختلف

  • گزارش میزان مصرف اعتبار زمانی و حجمی کاربران در بازه زمانی دلخواه
  • گزارش کاربرانی که بیشترین استفاده زمانی و یا حجمی را داشته اند
  • گزارش مدت زمان اتصال کاربر
  • گزارش میزان تغییر اعتبار حجمی و زمانی کاربران توسط مدیران
  • گزارش میزان تغییر اعتبار حجمی و زمانی کاربران توسط خودشان
  • گزارش کامل کارنامه مالی کاربران
  • گزارش کاربرانی که تاریخ اعتبار آنها به اتمام رسیده است
  • گزارش کاربرانی که اعتبار حجمی و یا زمانی آنها به اتمام رسیده است

جستجوی کاربران

  • جستجوی کاربران بر اساس Username و یا اطلاعات آنان
  • جستجوی کاربران یک گروه و یا سرویس خاص
  • جستجوی کاربرانی که اعتبار آنها به پایان رسیده است
  • نمایش کاربران هر شرکت یا اپراتور
  • جستجوی کاربرانی که تاریخ انقضاء آنها یک تاریخ خاص باشد
  • جستجوی کاربرانی که تاریخ انقضاء آنها در یک تاریخ مشخص به پایان رسیده است
  • نمایش لیست کارت هایی که هنوز استفاده نشده است

امکانات قابل دسترسی از طریق WEB در سطح کاربران

  • پرداخت Online از طریق کارت های شتاب
  • نمایش مانده اعتبار
  • امکان تغییر Password
  • ارائه گزارش جزئیات اتصالات
  • قابلیت نمایش علت عدم اتصال
  • ارائه گزارش از تغییرات اعتبار توسط مرکز
  • امکان مشاهده پیغامهای دریافتی از طرف مدیر شبکه
  • ارسال درخواست پشتیبانی برای بخش مورد نظر
  • ثبت نام برخط
  • استفاده از کارت شارژ
  • امکان تغییر سرویس و بسته پیشنهادی سرویس
  • امکان بازیابی اسم رمز
  • ثبت اطلاعات ترافیک تمامی کاربران (تاریخچه سرعت ارسال و دریافت توسط SNMP) با قابلیت نمایش در وب کاربر
  • سازگار با تجهیزات محتلف Mobile, Tablet , PC
  • امکان ساخت APK سفارشی برای Android جهت استفاده آسان تر

نکته: قابلیت‌هایی که با فونت کج نوشته شده‌اند بزودی افزوده می‌شوند